.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور بيمه‌نامه جعلي براي اتباع خارجي درگیلان

تعقيب مرحله به مرحله و دقيق چند جاعل حرفه‌اي از سوي كارآگاهان پليس آگاهي گيلان راز فعاليت يك گروه جعل بيمه‌نامه را در آستارا فاش كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ كريمي رئيس پليس آگاهي استان گيلان درباره جزئيات اين پرونده گفت:

با دريافت گزارشاتي مبني بر اينكه عده‌اي بيمه نامه جعلي را با دريافت مبالغ هنگفتي در اختيار اتباع بيگانه قرار مي‌دهند كاراگاهان پليس آگاهي گيلان براي شناسايي عاملان آن وارد عمل شدند كه در نهايت با شناسايي و دستگيري اعضاي گروه جاعلان و كلاهبرداران به پايان رسيد. شگرد مجرمان به اين صورت بود كه با تهيه بيمه‌نامه جعلي خودرو جلوي گمرك شهرستان آستارا ايستاده و پس از شناسايي اتباع خارجي كه جهت تردد در ايران نياز به بيمه خودرو داشتند پس از جلب اعتماد آنان و با بيان اينكه از نمايندگي يكي از شركتهاي بيمه مي‌باشند بيمه جعلي را با دريافت مبالغ زيادي به آنان تحويل مي‌دادند .

با دريافت اين اطلاعات تحقيقات گسترده‌اي در اين زمينه آغاز شد و كارآگاهان پليس با استفاده از تمام امكانات ردگيري اين افراد را در دستور كار قرار دادند.در نهايت با پيگيري شبانه روزي و كنترل غير محسوس موفق شدند يكي از اين افراد را جلوي گمرك آستارا به صورتي كاملا غافلگيرانه دستگير كنند. متهم در بازجوييها خود را "فرهاد. الف" ناميد و عنوان داشت كه به همراه سه نفر از دوستانم بيمه‌نامه جعلي را تهيه و آن را به مبلغ 35 هزار تومان به مسافران خارجي مي‌فروختيم.

كارآگاهان پليس با استفاده از اطلاعاتي كه به دست آورده بودند و با تلاش شبانه روزي محل اختفاي سه متهم ديگر نيز شناسايي گرديده و دستگير شدند ، كه يكي از آنان به نام "نادر. ص" اعتراف كرد كه با دراختيار داشتن چند دستگاه رايانه ، پرينتر ، اسكنر ومحلولهاي شيميايي اين اسناد را تهيه مي‌كرد و سه نفر ديگر از همدستانش مسئول فروش آنها بودند .در بازرسي از مخفيگاه آنان دهها عدد بيمه نامه جعلي كشف و ضبط شد و متهمان با صدور قرار مناسب راهي زندان شدند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.